Opłaty

Opłata zawiera: 

  • 3x nocleg w pokojach z łazienkami i śniadaniem na każdym etapie rajdu  
  • 3x wieczorną integrację przy ognisku i wspólnej biesiadzie z  jedzeniem bez napojów.
  • okolicznościową koszulkę rajdową
  • assistance wozu technicznego* podążającego za ostatnimi zawodnikami
  • dostęp do namiotu serwisowego na każdym etapie z podstawowymi narzędziami.
  • ubezpieczenie NNW na kwotę 50.000zł
  • materiały nawigacyjne (roadbook) w formacie A4/A5 lub taśmę (12cm) na przewijarkę

Opłata nie zawiera:

  • paliwa do motocykli zawodników
  • opłat, biletów do atrakcji turystycznych wzdłuż trasy rajdu 
  • usług serwisowych, napraw motocykli na trasie rajdu, napraw/ wymiany przebitego ogumienia na trasie. 
  • obiadu na trasie rajdu 
  • przewozu bagażu pomiędzy etapami*

 

 

 

   * dostępne w opcji


Opłaty

  • Wpisowe na TRAK napędzany przez Yamaha wynosi 590 zł
  • Nie obowiązkowa jednorazowa opłata za przewóz bagażu między odcinkami wynosi 50 zł

Zapisy na rajd ruszą 19 marca  2018 ok godziny  20.00. W rajdzie dostępnych będzie 90 miejsc. 

Zakwaterowanie

  W trakcie rajdu uczestnicy będą zakwaterowani w obiektach typu: hotel, ośrodek wypoczynkowy. Struktura pokoi (ilość miejsc w pokoju) jest różna od 2-os pokoi po 3 i 4-os różnie w poszczególnych obiektach.

 Ze względu na różnorodną strukturę pokoi podczas  noclegów na trasie rajdu nie gwarantujemy iż zawsze będziecie zakwaterowani zgodnie z swoimi deklaracjami. Dołożymy wszelkich starań i w miarę możliwości uwzględnimy Wasze prośby o wspólne zakwaterowanie.  

 

Pomoc techniczna

* Assistance wozu technicznego.

Wóz techniczny organizatora podąża za ostatnimi zawodnikami. Pomoc, postój wozu  udzielana jest do max.20 min po przejeździe wszystkich zawodników. Po wyznaczonym czasie (20 min)  w razie gdy zawodnik nie zdecyduje się na transport "lawetę", wóz odjedzie w dalszą trasę a zawodnik traci możliwość transportu motocykla. W przypadku braku możliwości uruchomienia motocykla,  motocykl może być na życzenie zawodnika przetransportowany do mety rozpoczętego etapu. Zawodnik na mecie ma czas do naprawy motocykla do momentu startu pierwszego zawodnika kolejnego etapu rajdu. W przypadku braku możliwości kontynuowania jazdy na kolejnym etapie (nie usunięciu awarii) motocykl nie będzie transportowany "wozem assistance" na kolejny etap rajdu, a zawodnik zostaje wykluczony z dalszej rywalizacji. 

Transport bagażu

 Opcja przewozu bagażu pomiędzy etapami rajdu dostępna jest dla zawodników którzy wykupią takową, zaznaczając odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym i wniosą stosowną opłatę.

 

 Zasady przewozu bagażu. Bagaż należy zdać do 30 min od rozpoczęcia startu pierwszego zawodnika  do kolejnego etapu rajdu. Bagaż zdaje się bezpośrednio do busa którym będzie transportowany. Odbiór barażu następuje na mecie etapu. Bagaż musi zostać przez zawodnika zabezpieczony do transportu. Kształt i sposób zabezpieczenia musi umożliwiać ułożenie jednego na drugim. Bagaż nie może być "miękki" (typu torba, worek, rogal)  musi być zabezpieczony w skrzyni lub kufrze. Kufry motocyklowe powinny być zabezpieczone przed możliwością ich przypadkowego porysowania czy otworzenia. Z bagażu nie mogą wystawać żadne elementy. Ściany bagażu powinny być gładkie bez ostrych elementów. Za zabezpieczenie bagażu odpowiada zawodnik. Wielkość bagażu jednego zawodnik nie może przekroczyć wymiarów: 50x50x50cm i wagi 30kg (max. dwa kufry motocyklowe). W bagażu nie mogą się znajdować materiały niebezpieczne, łatwo palne lub takie których posiadanie jest zabronione na terenie Rzeczypospolitej Polski. Bagaż nie jest ubezpieczony, za przewożony bagaż oraz szkody nie odpowiadamy.